Čelična rolo vrata jednostruka izrađena od pocinčanog mašinski profilisanog lima sa kružnom perforacijom fi 5 mm. Lim debljine 0,8 sa garantovanim kvalitetom i sertifikatom o porijklu iz EU. Boja RAL po izboru.
Kutija za rolo vrata 50x50cm - rola, kada se rade vrata za tržne centre, ova kutija inače idu u strop, te radi lakšeg servisiranja, maska se stavlja na rolu.
Završna lamela urađena od mašinski profilisanog pocinkovanog lima sa dodatnim ojačanjem po cijeloj dužini L profilom 30x30x3mm, što sprečava mogućnost obijanja i izvlačenja rolo zastora. Na završnoj lameli se nalazi dihtung guma koja ublažava buku nailaskom roletne na pod i sprečava oštećenje kako roletne tako i poda.
Vodilice: Bočne vodilice urađene takođe od mašinski profilisanog lima debljine 1,5mm koje su dodatno ojačane mašinskim profilisanjem što čini kompletnu konstrukciju masivnijom, sigurnijom i dugotrajnijom. Boja RAL po izboru.
Osovina je urađena od debelozidne cijevi na koju su montirani kvalitetni i atestirani ležajevi.
Elektromotor kao i sva prateća elektronika i oprema, urađena u skladu sa normama i regulativama EU. Na vrata montira se centralni motor koji ide na osovinu, sa mogućnošću ručnog otvaranja i tasterom. Ovisno od dimenzije vrata, koristi se i bočni natični industrijski motor.
Aktivacija vrata: Ključ brava u sefu sa manuelnom deblokadom u slučaju nastanka napona (standardna isporuka). (automatska varijanta sa motorom) Moguće je koristiti vrata i na čitače kartica ili daljinske upravljače.
Mjesta primjene su:
- Tržni centri
- Poslovni prostori
- Marketi
- Garaže
- Aerodromi
Maksimalna dimenzija vrata na upit.
- otvaranje na elektromotorni pogon, impulsno upravljanje na taster
- motor je standardno centralni, monofazni. Opciono industrijski bočni motor.
- brzina otvaranja do 0,2 m/s
- brzina zatvaranja 0,2 m/s
- standardna boja je cinčana, a moguće je RAL farbanje prema RAL karti
- sigurnosne fotoćelije koje služe da ako se u području vrata nađe osoba vrata automatski otvore i počinju se spuštati kada osoba napusti predviđeni prostor (uz automatsku varijantu)
- otvaranje u nuždi kod nestanka struje je putem sajle, ili kurble/lančanika na bočnim motorima