Čelična rolo vrata na kojima je mrežasti dio zastora urađen od valovitih čeličnih cijevi Ø14mm, naizmjenično savijenih u obliku sinusoide, spojenih spojnicama širine 20mm, tako da se dobijaju okca visine 100mm i širine 170mm.
Kutija za rolo vrata 50x50cm (rola, kada se rade vrata za tržne centre, one kutije inače idu u strop, te radi lakšeg servisiranja, maska se ne stavlja na rolu).
Završna lamela urađena od mašinski profilisanog pocinkovanog lima sa dodatnim ojačanjem po cijeloj dužini L profilom 30x30x3mm, što sprečava mogućnost obijanja i izvlačenja rolo zastora. Na završnoj lameli se nalazi dihtung guma koja ublažava buku nailaskom roletne na pod i sprečava oštećenje kako roletne tako i poda.
Vodilice: Bočne vodilice urađene takođe od mašinski profilisanog lima debljine 1,5mm koje su dodatno ojačane mašinskim profilisanjem što čini kompletnu konstrukciju masivnijom, sigurnijom i dugotrajnijom. Boja RAL po izboru.
Osovina je urađena od debelozidne cijevi na koju su montirani kvalitetni i atestirani ležajevi.
Elektromotor kao i sva prateća elektronika i oprema, urađena u skladu sa normama i regulativama EU. Na vrata montira se centralni motor koji ide na osovinu, sa mogućnošću ručnog otvaranja i tasterom. Ovisno od dimenzija, koriste se i bočni natični industrijski motor.
Aktivacija vrata: Ključ brava u sefu sa manuelnom deblokadom u slučaju nestanka napona (standardna isporuka). (automatska varijanta sa motorom)
Moguće je koristiti vrata i na čitače kartica ili daljinske upravljače.
Mjesta primjene ovih vrata su:
- Tržni centri
- Poslovni prostori
- Marketi
- Garaže
- Aerodromi
Maksimalna dimenzija vrata na upit.
-otvaranje na elektromotorni pogon, impulsno upravljanje na taster
-motor je standardno centralni, monofayni. Opciono industrijski bočni motor
-brzina otvaranja do 0,2 m/s
-brzina zatvaranja 0,2 m/s
-standardna boja je cinčana, a moguće je RAL farbanje prema RAL karti
- sigurnosne fotoćelije koje služe da ako se u području vrata nađe osoba vrata automatski otvore i počinju se spuštati kada osoba napusti predviđeni prostor (uz automatsku varijantu)
- otvaranje u nuždi kod nestanka struje je putem sajle ili kurble/lančanika na bočnim motorima